شرایط و قوانین کورت شاپ

شرایط و قوانین فروشگاه کورت شاپ

ارسال سفارش :
فروشگاه کورت شاپ تمام تلاش خود را میكند تا در سریع ترین زمان ممكن سفارش ها را تحویل دهد تا مشتری لذت خریدی دلچسب و به دور از ترافیك را تجربه نماید.

کالاهای مشتریان در تهران حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت سفارش در دو بازه ۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ و در شهرستان ها طبق قرارداد منعقد شده با شرکت های توزیع، حداکثر ۷۲ ساعت پس از ثبت سفارش به مشتریان تحویل داده می‌شود.

توجه: شرایط و قوانین کورت شاپ این است که در هنگام تحویل سفارش حتما از سلامت و تعداد ارسال شده اطمینان حاصل کنید. پس از دریافت سفارش مسئولیتی در برابر عدم سلامت (شکستگی و …) و تعداد ارسال شده متوجه فروشگاه کورت شاپ نخواهد بود.

حمل و تحویل کالا در کلیه شهرهای کشور با توجه به مقصد و یا نوع کالا از طریق پست پیشتاز، پست تیپاکس و یا پیک موتوری انجام می‌شود. تاییدیه تحویل محموله پستی به خریدار از طرف شرکت پست، به منزله دریافت سفارش از طرف خریدار می باشد.

ارسال توسط پیک موتوری فقط در استان‌های تهران و البرز امکان‌پذیر می‌باشد.
ارسال محصولات برای فاکتور‌های بیش از ۹۰۰ هزار تومان: ۱۰۰%رایگان می باشد.
در صورت نیازاز شرایط و قوانین فروشگاه کورت شاپ و اطلاعات بیشتر می‌توانید با تلفن‌های ۹۰۳۵۳۴۸۵۲۸ و ۰۹۱۴۶۶۶۴۶۱۲ و یا آدرس پست الکترونیک info@courtshop.ir ارتباط برقرار کنید.

راهنمای بازگشت٬ لغو و تعویض کالا

سرویس ضمانت برگشت
شرایط و قوانین کورت شاپ در راستای ارایه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان ،ضمانت دو روز تعویض و یا برگشت در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است جهت عودت کالا، مشکلات مطرح شده از جانب مشتری توسط کارشناسان کورت شاپ مورد بررسی و کنترل قرار گرفته و در صورت تایید، کالا مشمول استفاده از این ضمانت می باشد. وجود جعبه و کلیه ملحقات، جدا نشدن تگ و برچسب از کالا و خارج نشدن محصول از حالت اولیه و پلمپ شرایط لازم برای بازگشت و تعویض کالاست.

توجه ۲: پس از تحویل کالا جهت مرجوعی، رسید دریافت شده از مامور پست یا پرسنل کورت شاپ را برای پیگیری‌های بعدی حتما نزد خود نگه دارید.

• برای انصراف از خرید در شرایطی که هیچ‌گونه دخل و تصرف اعم از باز کردن پلمب، برچسب‌ها ،وکیوم و شیرینک در کالا ایجاد نشده باشد از طریق تلفن و یا ایمیل مراتب را به مرکز پشتیبانی کورت شاپ اطلاع دهید.

• لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش یا مامور پست، سلامت فیزیکی کالا یا هرگونه مغایرت را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

• مشتریان محترم شهرستان توجه داشته باشند هنگامیکه بسته پستی خود را دریافت می‌کنند، ابتدا سلامت فیزیکی جعبه را بررسی و در صورت هرگونه آسیب از تحویل آن خودداری نمایند
عودت ساعت فقط در زمان تحویل قابل اقدام می‌باشد وبعد از تحویل كالا وتائید صحت وسلامت قابل تعویض نیست.

مناسب نبودن سایز محصول دریافت شده
در نظر داشته باشيد تعويض کالا فقط به منظور تعويض سايز مي باشد و امکان تعويض با مدل و رنگ ديگري تنها در شرایطی ممکن خواهد بود که تمام مواردی که در هنگام تحویل محصول اشاره شد رعایت گردیده و با قبول هزینه ترنسفر از جانب مشتری همراه باشد .

مغایر بودن محصول دریافت شده
تیم کورت شاپ تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا اطلاعات و تصاویر موجود در سایت از نظر اصالت، رنگ و جنس، مطابق نمونه اصلی باشد. بر همین اساس اگر محصول خریداری شده توسط مشتری دارای مغایرتی با اطلاعات درج شده در سایت باشد، مشتری می تواند از حق استرداد کالا استفاده نماید.

برای استفاده از این سرویس حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از مشاهده مغایرت، با تیم پشتیبانی کورت شاپ تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است که جهت عودت، کالا باید در شرایط اولیه باشد. در مواردی که مغایرت کالا قبل از خارج شدن آن از حالت پلمپ قابل تشخیص است، لطفا کالا را به همان صورت پلمپ به کورت شاپ باز گردانید.

وجود ایراد در کالای خریداری شده
مشتریان محترم در صورت مشاهده هرگونه ایراد در کالای دریافتی خود باید حداکثر تا ۲۴ ساعت به همکاران ما در واحد پشتیبانی کورت شاپ اطلاع داده و بلافاصله کالا را جهت تعویض، عودت دهند. در این شرایط در صورت عدم موجودی سفارش مورد نظر، مطابق درخواست مشتری، مبلغ آن به حساب وی واریز میگردد..

سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه کورت شاپ مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه کورت شاپ قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

با نهایت احترام به کاربران، فروشگاه کورت شاپ نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، فروشگاه کورت شاپ موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.

خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه کورت شاپ همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه کورت شاپ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه کورت شاپ اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه کورت شاپ ارسال شود.

کامنت بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *